[Recenzja, Opinie] - To i Owoc - Kruche ciasteczka z nadzieniem malinowym



Witam :)

Zapraszam na kolejną serię na moim blogu. W tej serii będę pojawiały się krótkie wpisy oceniające ciekawe produkty, które wpadły mi w oko na sklepowej półce. Nie jest to seria sponsorowana, są to moje niezależne, własne opinie :)
Na pierwszy ogień - "To i Owoc - kruche ciasteczka z nadzieniem o smaku malinowym".

Opakowanie: 9/10 

Bardzo atrakcyjne, ciekawy design, nie ukrywam że to dzięki niemu skusiłam się na zakup.


Smak: 8/10

Ciasteczka są kruche, ich struktura przypomina trochę krakersy, jest to jak najbardziej na plus. W środku bardzo dobrze wyczuwalne nadzienie o smaku malinowym, jednak mogłoby być go troszkę więcej. Smak nadzienia bardzo dobrze komponuje się ze strukturą ciastka - jest to połączenie bardzo udane. 

Jakość: 7/10

Produkt nie zawiera wszechobecnego w dzisiejszych czasach oleju palmowego, konserwantów oraz sztucznych barwników. Nie jest to przekąska na co dzień, niemniej jednak jakościowo ten produkt się broni na tle innych podobnych wyrobów na sklepowych półkach. Przekąska wydaje się lekka, jednak zawiera około 400 kcal na 100 g produktu. Całe opakowanie zawiera 120 g ciastek.



Stosunek ceny do jakości: 8/10

Ciasteczka kupiłam za 2,8zł w Auchan. Wydaje mi się że za tą cenę wyrób ten jest jak najbardziej godny polecenia - jego skład nie jest najgorszy a smak zachęca to sięgnięcia po kolejne ciastko :)

Podsumowanie: 8.0/10

Produkt o bardzo ładnym opakowaniu, dobrym smaku oraz nie najgorszym składzie. Polecam :) 





Komentarze

  1. jeszcze się z taką słodkością nie spotkałam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda apetycznie, muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię te ciasteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety nie widziałem jeszcze takich w sklepie :( czy to jakaś nowość?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, szczerze powiem, że ostatnio je dopiero zobaczyłam, więc możliwe, że to nowość :)

      Usuń
  5. Jadłam, są bardzo pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzisiaj zakupiłam i mi posmakowały, jednak faktycznie tego nadzienia mogłoby być więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądają smakowiecie, jadłam ale chyba smak morelowy, też bardzo sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. faktycznie bardzo ładne opakowanie, moze kiedys sie skusze :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz