[Recenzja, Opinie] - Dwanaście słodkich miesięcy Kasi Guzik


Zapewne każdy z nas zna stronę p. Kasi Guzik http://gotujebolubie.pl/ Jestem jej wierną fanką od wielu lat i to właśnie z jej przepisów korzystałam, kiedy stawiałam swoje pierwsze kroki przy wyrobie różnego rodzaju ciast przekładanych, a to wszystko dzięki pięknym zdjęciom, dbanie o najmniejsze detale, jak również o przepisy, które nie były skomplikowane i zawsze dokładnie wytłumaczone.

Nie ukrywam, ale czekałam, aż Kasia wyda swoją własną książkę kulinarną i doczekałam się tego, gdyż 14.11.2018 r. książka pt.: Dwanaście słodkich miesięcy’’ miała swoją premierę. Tydzień temu stałam się jej szczęśliwą posiadaczką i mogę powiedzieć, że zakup był jak najbardziej udany. Osoby je oglądające powiedziały, że nigdy nie widziały ładniejszej książki :)




Mnie, jak zapewne się domyślacie, również się bardzo podoba - piękna okładka, ładne strony, pysznie wyglądająca zdjęcia słodkości, które bardzo zachęcają do pieczenia. Książka podzielona jest na miesiące, więc przepisy są adekwatne do tego, co możemy dostać w aktualnym miesiącu w sklepach - mnie taka opcja jak najbardziej przypadła do gustu. W książce znajdziemy naprawdę sporo przepisów. Samej autorce bloga p. Kasi gratuluję dobrze wydanej książki i życzę, jak najwięcej słodkich inspiracji.



Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. No i to dosłownie. Fajnie że ma taką twardą okładkę. W kuchni książki potrafią się bardzo szybko brudzić, niszczyć, a tutaj twarda okladka rozwiązuje wszystkie problemy.

      Usuń
  2. Bardzo mi miło, że książka się podoba :)
    Dziękuję za ciepłe słowa i pozdrawiam.
    Kasia Guzik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje Kasiu za odwiedzenie mojego bloga i pozostawienie komentarza :). Również bardzo serdecznie Cię pozdrawiam :)

      Usuń

Prześlij komentarz