[RECENZJA, OPINIE] - Knoppers - baton orzechowy



Witam :)

Zapraszam na kolejny wpis z serii recenzji na moim blogu. Tym razem zrecenzujemy baton orzechowy Knoppers. Zapewne każdy z nas pamięta popularne wafelki mleczno-orzechowe o tej samej nazwie. Tym razem ten sam producent Storck zaprezentował nam nowość na sklepowych półkach, więc czas na jego recenzję. 

Opakowanie: 9/10

Producenci postanowili zostać przy kolorystyce biało-niebieskiej, tak, jak przy wafelku mleczno-orzechowym. Mnie, jak ona najbardziej odpowiada, bardzo przykuwa wzrok wśród innych dostępnych batonów. Jak się okaże później, zawartość opakowania jest adekwatna do tego, co widzimy na opakowaniu.


Smak: 10/10

Wspaniałe połączenie czekolady, orzechów laskowych, karmelu oraz mlecznego nadzienia.
Czekolada jest bardzo chrupiąca, po ugryzienia słychać jej ,,trzask''. Orzechy laskowe występują w większych kawałkach, oblane są ciągnącym karmelem tworząc kolejną smaczną warstwę. Biała warstwa to nadzienie mleczne, które jest tylko lekko wyczuwalne. Czy to celowy zabieg producenta, czy potknięcie? - Nie wiadomo. Pewnym jest na pewno to, iż połączenie tych wszystkich pięter jest bardzo smaczne. Według mnie nowa propozycja producenta jest o wiele lepsza od jego poprzednika.

Jakość: 7/10

Produkt jak to każdy czekoladowy baton - nie jest zbyt zdrowy, jednak raz na jakiś czas możemy sobie pozwo
lić na taką przekąskę. Moim zdaniem orzechy, nadzienie oraz czekolada są wysokiej jakości, nie razi to sztucznością. Produkt posiada 535 kcal na 100 gramów batonu.



Stosunek ceny do jakości: 8.0/10

Baton kupiłam za 2,5 zł w Auchan. Za sam smak warto kupić. Na pewno do tej propozycji będę wracała - w tej cenie możemy kupić na przykład 2 inne batony, jednak jest to obecnie mój faworyt w tej kategorii

Podsumowanie: 8.5/10

Produkt o bardzo ładnym opakowaniu, znakomitym smaku oraz nie najgorszym składzie, jak na baton. Polecam :) 



Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Ja juz jadłem i jest okej. Bodajze nawet na jachcie w Sierpniu huehuehue. Większym problemem jest tak duża ilość cukru. Osobiście preferuję te z lidla bez cukru przy kasie co są. No, ale generalnie fajny blog.

      Usuń
  2. Ten baton jest naprawdę pyszny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już kilka razy miałam go w ręku, ale za każdym razem go odkładam ze względu na nie najlepszy skład... Ale skoro piszesz, że jest smaczny to może raz się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam, spróbowałam ale jednak fanką nie będę. Baton jest dobry, ale ma bardzo dziwną konsystencję, taką mazistą, nieprzyjemną. I nie wiem, czy to tylko moje odczucie, ale pozostawia w ustach gorzki posmak. Brr...

      Usuń
    2. Hmm, takiego posmaku w ustach nie odczuwałam, ale zapewne jest to kwestia indywidualna :) Dziękuję za pozostawienie opinii :)

      Usuń
  4. Próbowałam i smakował nam wszystkim bardzo :-) Dałabym 20/10

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham tego batonika Knopersowego. Jak dla mnie jest to lepsze nawet od podstawowego ich produktu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Drugi po Prince Polo mój ulubiony batonik

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz